nytt namn, galleleyi boy <3

Hej på er, äntligen kan jag sätta mig vid en "riktig" dator..! Det har nog dröjt lite för länge...!

Idag har vi vart i hålsvattnet som det heter. Där kan jag ju säga att det var inte lite bilder, hah :p

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag kommer göra dem kommande dagarna.. Vi ska väl bada vid nordpoolen och göra massa skoj, för det måste det ju bli. ellerhur..?

Jag tror faktiskt att jag får låna den igen :) Eller så borde det bli mycket lättare, jag vet eller min åsikt är ju att det ska vara mycket bilder och sånt. Det blir som mera lockande att läsa då, men alla tycker olika det vet jag, så jag har en fråga till er vad tycker just ni om att läsa? Mycket bilder eller mycket text, både och osv...! Det är bara att kommentera på! :)

Nu ska jag kolla klart lite på FB, sen ska jag kolla vad som finns på TV:n och dricka lite te och kanske ta en kvällsmacka...? Ha det braa, skriver väl ikväll när jag ska sova ;) -Ellen


Min sköna, saknar dig och ditt skratt <3



Jag saknar dig Galleleyi Boy <3
Galle har faktiskt fått ett nytt namn, Galleleyi Boy. Thihi, hoppas det är okej malin :)


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

söt den sista bilden var

2011-06-26 @ 12:02:12
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0