.

hatar rubriker ibland...



Idag åker jag upp till boden... Ska hålla er uppdaterade där uppe jag lovaar. Och kameran ska med. Systemen asså, så kommer det mycket foton ;) Kanske inte blir så mycket bilder där uppe. Utan bara gamla då jag har iPaden med mig. Men det finns en dator där som jag säkert får låna!

Ingen aning när jag kommer hem igen, men jag vet att jag åker hem före min lillebror som stannar där till den 14 el 15 tror jag. Men jag ska hem innan jag fyller år och sen måste jag hem till Galle, min bebis.

Nu är det skitväder som vanligt, skulle ha åkt till stallet nu på förmiddan' å ridit' men det blev så konstigt.. Ska dit sen innan vi åker till Arlanda iaf och pussa på honom. + att jag ska hämta lite grejjer.



Älskar dig Fridhems Galant, föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0