Dagens Ridpass

Hej, förlåt för inget skrivande, men har laddat upp och fixat bilderna som emma har fotat när jag red idag, tack!

Det gick faktiskt bra idag, han var ganska stel i början, men han mjuknade i slutet och blev mkt finare verkligen! Vi red skänkelvikningar och sen red jag mycket öppna för att han skulle mjukna och det gick bra, men nu ska ni få bilder! Nu kommer några av dem så får ni se mera bilder sen, det blir för mycket att lägga upp alla bilder samtidigt. -Ellen

( på vissa bilder rider jag lätt, och lixom mina ansiktsuttryck är inget att snacka om...)

MIN BEBIS ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Bästa fotografen!! :D :D :D :D :D<333

2011-06-07 @ 22:28:46
URL: http://emmaeallt.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0