nåt?

Hej, jag har ju inte skrivit så mkt men nu är jag tillbaka! Jag och Nicole sov ju iaf i ligghallen i stallet. Vi är ju lite mysko, sover mitt i en hage typ... XD

Ja, ikväll är jag iaf helt alone. Mami, brorsan o syrran e i norrland. Papi är på bio me sin kompis och skulle typ käka middag å nåt sånt. Får se om jag drar iväg, men då måste jag ta med katten för han är typ helt down, och irrreteerad!!! Han kan dessutom ta av sig tratten ibland, och han smet nyss så hans sår sprack upp IGEN. Blir galen, det är så jobbigt med hans sår, iof skönt att han sover mestadels. Men kela mycket står nummer ett lixom!

Nu ska jag dra. CIAO!


Emma har fotat en massa på mig och Galle. Ska lägga upp dem sen också :)


Kommentarer
Postat av: Emma

HAR DU TAGIT BORT VATTENSTAMPELN????

2011-07-09 @ 21:21:12
URL: http://emmaeallt.soclog.se
Postat av: Mallan

Ni är galna tjejer! <3

2011-07-09 @ 22:18:17
URL: http://malinmelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0