svar

Tjuuu, har inte skrivit då jag inte haft ågon motivation alls till att blogga. Det känns jobbigt när man är ensam och skriver skulle vara lättare att skriva med någon....Får se hur det blir med den saken??

Jag har ju somsagt iaf vart sjuk så vi har inte gjort mycket, iförrgår var jag bättre så jag drog med mamma och Oscar sen Pernilla Uffe och barnen till Solliden där kungen har sitt sommarställe. Sen så gick vi från Borgholm dit, det var väl inte så långt men på hemvägen, snacka om att benen värkte jag orkade verkligen inte gå mer. Jag har en del eller ganska mycket bilder därifrån också som jag kan visa er om ni vill?

Igår va vi på Lammet & Grisen. En resturang för er som undrar, haha xd Men jag lover er, maten där är g r y m ! Usch, man är så mätt så man håller på att spyyy när man går hem av all goo mat o efterrätt o allt! Efter det på hemvägen åkte vi till raokarna. Även därifrån har jag bilder jag kan visa om ni vill då?

Jag ska också försöka att skriva mer och regelbundet :p Är lite dålig på det just nu eftersom jag inte haft ork. Men nu börjar orken komma tillbaka!


Emma fotade lite random när jag cyklade :p


Min syrra (Angie) & hennes kompis Stephanie.


Jag fick även 2 frågor i alla virvel av kommentarer jag plötsligt fick.
Jonna: Vart har du köpt dina ursnygga jeans ? :))

Sv: Dem är köpta på Cubus!
Taack!
Sannalitens.se: Det var riktigt nice i Turkiet. Det bästa var nog ändå att bada med delfinerna, finns några bilder i bloggen. Hade du varit i Turkiet? Hoppas du har en bra dag! Kramar!

Sv: Okej vad kul, ska bara fråga hade jag frågat i en kommentar på din blogg? :p För jag har inget minne av att jag kommenterat nåt om Turkiet. Och gud vad roligt att bada med delfiner, det är nåt jag har velat göra läänge! Men annars så nej jag har inte vart i Turkiet, men det skulle vara kul att åka dit! Yes det har jag haft, nån gång! ;)
/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0