mkt att göra

Tjenare på er, länge sen jag skrev.....jag vet..! Smått dålig sådära..Nu sitter jag iaf vid datorn och från och med imorrn blir det FULL uppdatering igen!!! Bra eller? ;)


MIN!! <3

Ikväll åker jag ju hem och jag har ingen som helst aning om hur jag ska få ner all packning i väskan. Det är typ helt fullt ? Men ska väl få ned det på nåt sätt - och släpa på den hela tiden'..



Dem här två bilderna tycker jag hör ihop på något sätt asså. Jag vet att det inte gör det för er. Men för mig.
Det är typ Chakira, jag hatade typ henne. Inte den hästen jag gillade alls. Men när jag ser just den bilden, är den fin. På nåt sätt bara!! jag gillar typ henne dåe <3 
Elefanten var jag livrädd för i början. Totally asså!!!! Men sen släppte det bara ?? Kände mig helt trygg. Visst vare fortfarande läskigt o så. Men typ så bara äre!!




Lilla Friedur. Emmas fina ponni, hur snäll som helst asså. Karlshemshäst och underbar. Fattar inte att den där hästen är en typ "ridskolehäst". Nu får hon världens bästa hem!!! <3



Också lilla jag. Nu ska jag packa färdigt det sista. Äta lunch och åka till dollar store.
Sedan ska jag åka till Anki som fyller år. Sedan är min resa slut här. Och man kommer hem till bästa stockholm!!

/Ellen


Imorrn, är ni berädda på mycket bilder eller? Eller...framförallt alla dar nästan, BARA NYA BILDER DÅ. PROMISE!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Orden var jate fina po Frieda, min lilla poni! ♥

2011-07-01 @ 18:36:37
URL: http://emmaeallt.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0