smakprov = mycket

Tjaa, nu ska ni få smakprov på bilder från ETT sammanhang i alla bilder jag har tagit. Enyoj for the minute!!


Här e nåt lok, Oscar tyckte det var superspännande!


Ja, solnedgången runt 11 kanske. Riktigt häftigt vare!!


Oscar och Spike. Den stoora hunden och Oscar som är liten. haha


Jaa, antar att ni ser vad som pågick???


Fyrhjulingtime. Haha jag sitter som en hösäck och ser ut som en FISK?


Sola måste man ju göra också!


Nere vid bäcken.


Häftig bild!


Och till sist...ridningen. Jag red 3 ggr tror jag på en B-ponny korsning vid namnet Mario, 6 år gammal och brunskäck.
Om du frågar mej, är han en grymt söt liten ponny som drar till sig mångas blickar!! Han är så sööt och härlig att rida. Trots att han knappt kan nåt! Det blir mycket bilder på den här sötsaken...Och hans små shettiskompisar i hagen.

Ett fuxsto vid namn Chips, och en svart liten kille vid namn Rex!
Jag vet också att dem har 3 hästar till. En kompis till Chips som heter Popcorn och är en fuxvalack med bläs. Sen har Rex också sin lilla killkompis vid namnet Baloo som är en svartbrun liten kille! Sen är det Star Lady som hon heter är en maxad Bponny och svartskäck.
Bild på Rex och Chips:
Nyfikna Chips :)


Hungriga Rex :)

/Ellen

Oups, såg nu att det blev MYCKE bilder bara här...tss :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0