underbart

Tja, sorry att jag inte skrivit nåt. Har somsagt gjort massa annat! Ska ladda upp some pictures och skicka dem te Emma. Vet inte vad hon ska ha dem till men aaa :) Ska berätta vad jag fick då idag!

Gummistövlar. 3 tröjor
Lindor och Schabrak (röda)
en rosa mp3
Shorts och ett linne till
tights 2 tröjor
flip-flop
En rosa datamus
och en DATOR! :D

kan fota grejerna sen. men inte nu!

Av Philippa igår fick jag 3 schabrak, en sten som det står saknar dig på, ett rosa grimskaft och ett jättefint kort på mig och Galle! Med en ram till också. Tack älskling!!!

Igår så hämtade Emma mig iaf och så drog vi till vällingby. Först käkade vi på donken sen gick vi och köpte goodis. Därefter gick vi till bion och såg på "Poppers Pingviner" haha, störtskön film. Rekommenderar den för er som typ... gillar pingviner kanske....? XD Men det var iaf en underbar kväll med bästa cheyerna <3

Bjuder på mig som jag ser ut, NU.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0