ridpass

Tja igen. Nu har jag precis duschat och nu har Emma hoppat in i duschen! NIceNice......

Ja, först red vi ju hem basjkirerna och Emma red faktiskt med på Mattis och jag red Lulle. Sen ville inte Anastasia komma in så vi fick gå i förväg så hon inte såg oss. Sen fick hon rida hem Anastasia själv. XD
Sen tog jag in Mio och Galleleyi och red Galle, red ut en kort liten sväng med Emma bredvid till fots med kameran på i högsta hugg! Haha, snacka om att hon fotade allt, men eftersom att hon är så j*vla hemlighetsfull nu för tiden, så villl hon inte ge mig bilderna förrens på FREDAG????? Jag blir grymt förvirrad, haha XD
Får ta en gammal bild. För blogg.se vill inte ladda upp, hatar det ibland.
Men när det vill funka igen laddar jag upp lite bilder på basjkirerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0