packa inför öland.

Hej, jag sitter här i soffan och mamma ska till jobbet snart.

Jag har nog en del att göra idag, jag ska äta frukost, sen ska jag städa mitt rum och därefter packa allt till Öland först i en ikeakasse och väga det och därefter lägga det i garderoben i husvagnen. Alltså det är så att våran husvagn väger redan 2 ton, så vi får bara lasta 150 kilo i den, och alltså ha så mycket packning som möjligt i bilen.
Sen ska jag väl rida också, men när vet jag inte. Det är lektion kl 3 för Hanna, får se om jag ska vara med på den eller inte. Är ju sista dagen jag rider honom idag....Sen får jag träffa honom om 2 / 3 veckor igen...'
Nej, nu måste jag ta tag i packningen och allt sådant!
Älskar er mest över allt annat...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0