öland på måndag

Tja! Har inte bloggat nåt idag, har inte haft nåt att skriva om helt enkelt! Ska till stallet snart, tar bussen kvart över 1 och sen hämtar papi mig där när han har jobbat klart. Ikväll tror jag att Linda och hennes barn skulle komma på middag. Sen kommer mami, Oscar och Angie hem och mormor och morfar också.

På måndag åker familjen till Öland! :D Fyfan va roligt! Sen kommer Emma andra veckan också, haha det blir bara bättre och bättre!


Det där va 2008 på Öland Böda Camping!

Pratade nyss med morfar och dem är i Skellefteå nu, sen kommer dem väl hem runt 11 tiden ikväll!

Nu ska jag äta lite, sen när jag rider vet jag inte hur jag gör. Antingen rider jag på banan, eller så rider jag ut med Nicole och hennes papi !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0