nöjd....som fan.

Hej. Nu äntligen sitter jag med min nya dator!! Jävligt skönt ska jag säga dig, den är grymt mycket snabbare än min andra! Dessutom kan jag sitta lite vart som helst med den. Dock inte med den andra då jag måste ha internetkabel till den.

A, Emilia kom iaf hit en stund med två fina paket. Riktigt fint var dem. Ett biege - olivgrönt schabrak typ med vit passpoal. Sen ett pannband med kedja typ eller vad man ska säga. :) Grymt fina grejjer iaf, och jag är supernöjd med allt jag fått hittills!!!

Sen är jag ju lite seg så NU håller jag på att ladda upp bilderna som ska skickas till Emma så fort jag kan.

Skriver mer sen när jag har fantasi. ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0