ingen uppdatering - jag vet

Tjatja, har inte skrivit för har inte kunnat sitta vid datorn med Emma, jaja. Idag åkte iaf Emma hem med buss till Stockholm, jag stannar här i en vecka till. Inte mer, klarar mig bara inte utan Galle ♥

Vi har heller inte gjort så mycket vilket jag inte har så mycket att skriva om. Igår var i alla fall jag, Emma, mamma, Ida, Gustav, Pernilla och Uffe på showen dem har vid scenen. Sen gick vi och köpte glass och vi skulle ha spelat laserdome men det var tyvärr stängt. Jag får göra det utan Emma istället helt enkelt.



Sen idag har vi somsagt lämnat Emma vid bussen, jag har inte gjort nåt, pratat lite med Stina innan hon också åkte hem, sen bara suttit vid datorn, har bara sjukt ont i halsen :(

Nu så kan jag nog börja skriva lite mera, jag har ju trots allt semester och jag vill inte ägna all min tid till datorn. Livet går före datorn, right? ;)

Nej, nu ska ja dra ut till *host* solen...


Stina, henne träffa vi på Öland, sjukt snicig chey och grymt snäll o söt!


Plockade ihop ett så kallat "armband". Tyckte det var så sött! Köpte det däremot inte då 1 bokstav kostade 10 kronor. Inte värt att köpa det för 50 kronor, inkl. armband 29 kr..


Moi....


haha, fint...


Och Emma var ju så gullig som stod o sjöng med sin mobil som mick, haha!


Gud vilken allvarlig chey asså!

ja, det får räcka för stunden.

Kommentarer
Postat av: STINA

Sötisar är ni <33

2011-07-24 @ 21:18:10
Postat av: jonna

varifrån har du köpt dina ursnygga jeans ? :))

2011-07-25 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0