en väldigt lurvig råtta då...

Höhö, ja antar att ni ser rubriken? ;)

Iförrgårkväll - Emma och jag sitter och spelar kort i förtältet - då jag hör någonting springa längs med väggen. Emma ba - Ellen, jävlar det är en kanin härinne!! Eller nejnej, det är en råtta, en väldigt lurvig råtta! Jag, ba är det en kanin elr en råtta här? Sen går jag iaf fram och kollar men innan säger jag - nää, det är säkert en råtta! Usch... - Emma ba - En Zinusliknande råtta isånnafall!! Haha, störtskönt. Men jag fick allvarligt panik när jag såg att det var en igelkott!



Nej, nu kan jag väl berätta ite om dagen. Ja vi vaknade vid 11, åt frukost och drog ned till stranden. Men när vi var där blåste det lite så jag och Emma sprang tillbaka till husvagnen och hämtade pengar och gick sen till poolen, där var det grymt mycket skönare iaf. Det blåste typ ingenting, och gissa om man blev brun eller?! Gud va nice, äntligen lite brun iaf, får hoppas att det blir lika fint imorgon så att man blir ännu brunare.

Nu ska vi äta, men ikväll får ni bilder från igårkväll, efter middagen ska jag och Emma spela minigolf! SÅ ciao'



Kommentarer
Postat av: ellen

stööört' haha -.-'

2011-07-30 @ 23:39:33
URL: http://ellenst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0