DAG 2

DAG 2 - BILD FRÅN EN TÄVLING OCH OM HUR DET GICK.


Det här kanske är lite annorlunda för just er. Den här bilden kommer från en galopptävling på täby galopp. Det var min 2:andra tror jag om jag minns rätt.

Den gången kom jag iaf sist. HAHA. När man tävlar A-ponny så har man treckare (ledare). När allla skulle sticka så det var två som inte hade trecker, så en ponny sparkade mot Edward han blev rädd och backade av precis innan starten. Annars är jag grymt nöjd med det loppet! Han sprang på som bara den för att komma ikapp. Nussi♥ Men det gick inte åt. Sen var det GRYMT varmt den dagen, jobbigt och sen va han kissnödig också, för han kissade floder när vi lastade in dom i transporten. xd

Jajaja, det var den dagen det, och saknar det som bara den.


Till er som har en gryyyymt snabb a/b/c/d-ponny, asså PROVA ponnygalopp. Jag lovar er, a memory for life!! Det är så himmmla kul så det finns bara inte, för det går av bara farten kan jag säga er ;) Det finns Jägersro i Malmö, Täby Galopp i Täby, ganska nära Stockholm. Och Göteborgsgalopp. Ta tillfället i akt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0