DAG 1

DAG 1 - PRESENTATION OM DIG OCH DIN HÄST + BILD.

Jag har ju ingen egen häst, men jag berättar om Galle eftersom han är min foderhäst kan man väl säga.
Fridhems Galant som han heter är ett B-ponny russ på 18 år tror jag, asså jag glömmer det där hela tiden..Jaja, han är iaf jättesnäll, lite fjantig kan han väl vara, men han är ett matvrak till 1000. Det är nog det bästa han vet, mat.
Jag är iaf 13 år och älskar hästar, jag har inget speciellt mål med Galle. Jag vill iaf komma runt en LC bana. För er som inte vet, så hoppar han inte högre än 70 och knappt det. Jag har hoppat 70 en gång med honom, och jag kan säga att det var inte lätt att få över honom. Men jag hoppas att det bättras, han börjar iaf bli mer positiv när jag hoppar honom, och det är ju kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0