nåt random

Helllllo. Hemma för ganska länge sen, men blev ändå lång dag! Blev väckt, så jag gick upp 8 kanske, satt vi datorn o käka frukost o sånt man ska göra på morgonen..Mamma, me, Papi och Oscar åkte till Lager 157 innan vi åkte hem. Köpte två munkisar och en fleecetröja.

Hemresan gick seriöst riktigt segt . Aja, stannade 1 gång på vägen och käka glass, haha! Men när vi väl var hemma. GUD vilken känsla, såååååååå skönt att vara hemma igen. Borta bra, hemma bäst vare va?!

När vi kom hem så tog jag iaf ut ALL smutstvätt som va mitt och tvättade det. Tog in alla rena kläder och allt annat skit jag hade med mig. Sen skulle JAG laga mat så jag drog in o kollade vad som skulle handlas cykla till ican o handla mat o fortsatte laga när jag kom hem. Men grymt gott vare. Har hängt upp tvätten också och slängt in andra omgången o lalalalla. Nu ska jag hänga upp andra tvätten och ta in den andra och slänga in den andra igen och sen fixa en massa annat. SKa sussa också ska rida imorrn men först till Ekerö och köpa en grejj o aa. Har mycke för mig. Det tar aldrig stopp. Men det ar väl skönt att ha nåt att göra!?


Förresten måste ni ju kommentera, ni är dåliga på det ibland, så KOMMENTERA på nurå!!


from böööda sand. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0